Zboží nesplnilo má očekávání, co teď?

Pokud zboží nesplnilo tvé očekávání, můžeš je do 14 dnů ode dne doručení vyměnit (více info zde) nebo vrátit bez udání důvodu a my ti vrátíme peníze převodem na účet. Využij možnosti vrácení zdarma, protože přepravu nevyhovujícího zboží platíme my.

 

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ ZDARMA:

  1. Objednej si ZDARMA kurýra společnosti GLS zde. Ten si pro zásilku přijede na tebou zvolenou adresu.
  2. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přilož vyplněný formulář.
  3. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze zpět na tvůj účet.

 

Peníze za zboží Vám zašleme na bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od přijetí reklamace.

Vrácené zboží musí být v nepoužitém stavu.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

 

Máš nejasnosti nebo upřednostňuješ telefonický kontakt? Jsme ti k dispozici na telefonním čísle +420 228 885 555 a rádi poradíme.