Reklamace do 30 dní po obdržení zásilky

Pokud Vám dorazilo zboží poškozené, v jiné velikosti nebo je jakkoliv nevyhovující, během prvních 30 dní je můžete vrátit.

V případě, že chcete zboží vrátit a získat zpět peníze, prosím pokračujte ZDE.

 

Reklamace po 30 dnech od obdržení zásilky

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

 

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA

  • Mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží
  • Opotřebení zboží vlivem jeho používání
  • Závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Pokyny pro uživatele hodinek

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Zvolte si jednu z následujících možností pro zaslání zboží na reklamační oddělení.

  1. Pro vrácení zboží pokračujte podle pokynů zde.
  2. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  3. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení reklamaci posoudíme a budeme Vás kontaktovat.
  1. Službu můžete využít pouze pokud jste své zboží objednali přes Zásilkovnu a jen na pobočce, která je zároveň podacím místem.
  2. Pokračujte podle pokynů zde.
  3. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  4. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení reklamaci posoudíme a budeme Vás kontaktovat.
  1. Objednejte si kurýra společnosti GLS zde.
  2. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  3. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení reklamaci posoudíme a budeme Vás kontaktovat.

Zaslání reklamace pomoci vlastního způsobu dopravy

Reklamované zboží společně s vyplněným reklamačním formulářem zašlete na adresu: Reklamace, X-Trader.cz  s.r.o., Na Nábřeží 1459/8A, 736 01 Havířov-Město.

V případě jakýchkoliv nejasností se obraťte na naše reklamační oddělení na emailu [email protected], případně na tel. čísle +420 228 885 555.

Vzhledem k nabízené možnosti vrátit zboží zdarma, v případě odesílání jinou cestou než uvedenou, nebudou náklady spojené s dopravou proplaceny.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vrátit.

Závěrečná ustanovení

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a jsou nedílnou součástí obchodních podmínek.

Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. ledna 2014 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti se zárukou na zboží a reklamačním řízením.

Společnost X-Trader.cz s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Ještě stále neznáte odpověď na svou otázku?

Pak si můžete prohlédnout nejčastější dotazy, které pro Vás pečlivě uchováváme TADY. Nebo se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu ZDE.