Domů
Uživatel

Dorazilo mi oblečení, které mi velikostně nesedí, co teď?

I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Nepoškozené a nenošené zboží ti do 30 dnů rádi vyměníme za jinou velikost, zdarma a bez starostí! Dejte nám vědět, jaké zboží potřebujete, my Vám ho vyexpedujeme a při doručování nového zboží předáte kurýrovi balíček se zbožím nevyhovujícím.

 

Jak vyměnit zboží zdarma:

  • Objednejte bezplatnou výměnu kliknutím ZDE.
  • Zboží znovu zabalte tak, aby se k nám dostalo nepoškozené, a do balíčku přidejte tento reklamační formulář.
  • Vyčkejte na příjezd kurýra (termín odeslání nového zboží potvrdíme emailem). Jakmile kurýr přijede, balíčky si mezi sebou vyměníte.

 Máte nejasnosti nebo upřednostňujete telefonický kontakt? Jsme Vám k dispozici na telefonním čísle +420 228 885 555 a rádi poradíme.

Vzhledem k nabízené možnosti vyměnit zboží zdarma, v případě odesílání jinou cestou než uvedenou, nebudou náklady spojené s dopravou proplaceny.

 

Podmínky výměny zdarma

Zboží musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, používání či praní.  Služba je výhradně určena pro výměnu velikosti a pro zákazníky, jimž dorazilo zboží poškozené nebo jakkoli se odlišující od zboží objednaného.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

 

Pozor,

bohužel si náš nový systém nepamatuje
tvé staré heslo, ale nezoufej!

Nové heslo ti dorazí v informačním e-mailu.