Domů
×

Registrace

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Poštovné

Ceny dopravy a platby

DOPRAVCE POŠTOVNÉ A BALNÉ VČETNĚ DOBÍRKY
Kurýr GLS zdarma
Česká pošta zdarma
Osobní převzetí zdarma

Platba převodem na účet není možná. 

 

Dodací lhůta

Vše máme skladem. Objednávky přijaté v pracovní dny do 12:00 odesíláme ještě ten samý den, objednávky po 12:00 odesíláme následující pracovní den. Víkendové objednávky odesíláme v pondělí. 

Přeprava zásilky pak trvá v naprosté většině případů 1 pracovní den.

 

Způsoby doručení

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

  • Standardní doručovací doba: do 24 h od podání balíčku.
  • V případě, že se nepodaří doručit zásilku v řádném termínu, je na poště uložena 7 pracovních dní (do poštovní schránky bude vložena výzva k vyzvednutí balíčku).
  • Informativní SMS a e-mailová zpráva o odeslání zásilky, termínu doručení zásilky a blížícím se konci úložní doby zásilky.
  • V případě nevyzvednutí zásilky se balíček po uplynutí 7 pracovních dní vrací zpět k nám.
  • Možnost změny dispozice balíčku. Služby změna termínu doručení, uložení balíčku na poště, přeposlání balíčku na jinou poštu a prodloužení úložní doby jsou zdarma. Změna doručovací adresy po vyexpedování balíčku je zpoplatněna.
  • Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.

ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU

  • Při vyplňování objednávkového formuláře zadejte do pole pro poznámku text "POSTE RESTANTE" a my objednávku vyexpedujeme tak, aby byla připravena k vyzvednutí na Vámi zadané poště.
  • V případě nevyzvednutí zásilky se balíček po uplynutí 7 pracovních dní vrací zpět k nám.
  • Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.

Chceš znát aktuální stav své zásilky, která je na cestě za tebou? Pak pro tebe máme TIP v podobě mobilní aplikace Pošta Online, která tě bude informovat o pohybu tvého balíčku pokaždé, když to bude třeba, a navíc umí spousty dalších vychytávek!

KURÝRNÍ SLUŽBA GLS

  • Standardní doručovací doba: do 24 h od podání balíčku.
  • V případě, že se kurýrovi nepodaří doručit zásilku v řádném termínu, pokusí se automaticky o doručení zásilky v dalších dnech.
  • Po telefonické konzultaci s kurýrem možná změna termínu a místa dodání zásilky.

  • Informativní SMS a e-mailová zpráva o odeslání zásilky a termínu doručení zásilky.
  • V případě nedoručení zásilky se balíček po uplynutí 6 pracovních dní od 1. pokusu o doručení vrací zpět k nám.
  • Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.
  • Při převzetí balíčku lze platit platební kartou.

OSOBNÍ PŘEVZETÍ

  • Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího potvrzení, které Vám zašleme na email, jakmile bude objednávka připravena na výdejním místě (obvykle do jednoho pracovního dne).
  • Poté si můžete Vámi zakoupené zboží vyzvednout na našich výdejnách. 
  • Při osobním převzetí se za odebrané zboží platí hotově nebo platební kartou. 

Možnosti platby

DOBÍRKA

  • Platba při převzetí zboží od dopravce (poštovního doručovatele nebo kurýra).

 

Ještě stále neznáš odpověď na svoji otázku?

Pak si můžeš prohlédnout nejčastější dotazy, které pro tebe pečlivě uchováváme TADY. Nebo se můžeš obrátit na naši zákaznickou podporu ZDE.

Pozor,

bohužel si náš nový systém nepamatuje
tvé staré heslo, ale nezoufej!

Nové heslo ti dorazí v informačním e-mailu.