Zboží nesplnilo má očekávání, co teď?

Pokud zboží nesplnilo vaše očekávání, můžete jej do 30 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze převodem na účet.

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ:

Přes Českou poštu

  1. Za vrácení přes Českou poštu zaplatíte podle zvolené metody vrácení od 49 Kč.
  2. Pro vrácení zboží pokračujte podle pokynů zde.
  3. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  4. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na váš účet.

Přes Zásilkovnu

  1. Vrácení přes Zásilkovnu je zdarma.
  2. Službu můžete využít pouze pokud jste své zboží objednali přes Zásilkovnu a jen na pobočce, která je zároveň podacím místem.
  3. Pokračujte podle pokynů zde.
  4. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  5. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na váš účet.

Přes GLS

  1. Služba je za poplatek 99 Kč.
  2. Objednejte si kurýra společnosti GLS zde.
  3. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  4. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na váš účet.

Vrácené zboží musí být v nepoužitém stavu. Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Máte nejasnosti nebo upřednostňujete telefonický kontakt? Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 228 885 555 nebo na emailu [email protected] a rádi poradíme.