Zboží nesplnilo má očekávání, co teď?

Pokud zboží nesplnilo vaše očekávání, můžete jej do 30 dnů ode dne doručení vyměnit (více info zde), nebo vrátit bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze převodem na účet.

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ:

Přes Českou poštu

  1. Za vrácení přes Českou poštu zaplatíte podle zvolené metody vrácení od 49 Kč. (U bronzových, stříbrných a zlatých účtů je tato služba zdarma)
  2. Pro vrácení zboží pokračujte podle pokynů zde.
  3. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  4. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na váš účet.

Přes Zásilkovnu

  1. Vrácení přes Zásilkovnu je za poplatek 49 Kč. (U bronzových, stříbrných a zlatých účtů je tato služba zdarma)
  2. Službu můžete využít pouze pokud jste své zboží objednali přes Zásilkovnu a jen na pobočce, která je zároveň podacím místem.
  3. Pokračujte podle pokynů zde.
  4. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  5. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na váš účet.

Přes GLS

  1. Služba je za poplatek 99 Kč. (U bronzových, stříbrných a zlatých účtů je tato služba zdarma)
  2. Objednejte si kurýra společnosti GLS zde.
  3. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  4. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na váš účet.

Zlatí, stříbrní a bronzoví zákazníci mají tuto službu zdarma. Chcete mít také službu vrácení zboží zadarmo, včetně dalších výhod? Registrujte se do našeho věrnostního programu.

Vrácené zboží musí být v nepoužitém stavu. Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Máte nejasnosti nebo upřednostňujete telefonický kontakt? Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 228 885 555 a rádi poradíme.

Pozor,

bohužel si náš nový systém nepamatuje
tvé staré heslo, ale nezoufej!

Nové heslo ti dorazí v informačním e-mailu.