Zboží nesplnilo má očekávání, co teď?
Pokud zboží nesplnilo vaše očekávání, můžete jej do 30 dnů ode dne doručení vyměnit (více info zde), nebo vrátit bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze převodem na účet.
JAK VRÁTIT ZBOŽÍ:
Přes Českou poštu
- Vrácení je zdarma.
- Pro vrácení zboží pokračujte podle pokynů zde.
- K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
- Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na váš účet.
Přes Zásilkovnu
- Vrácení je zdarma.
- Službu můžete využít pouze pokud jste své zboží objednali přes Zásilkovnu a jen na pobočce, která je zároveň podacím místem.
- Pokračujte podle pokynů zde.
- K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
- Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na váš účet.
Přes GLS
- Vrácení je zdarma.
- Objednejte si kurýra společnosti GLS zde.
- K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
- Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na váš účet.
Vzhledem k nabízené možnosti vrátit zboží zdarma, v případě odesílání jinou cestou než uvedenou, nebudou náklady spojené s dopravou proplaceny.
Vrácené zboží musí být v nepoužitém stavu. Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.
Máte nejasnosti nebo upřednostňujete telefonický kontakt? Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 228 885 555 a rádi poradíme.